Nowe postawy, a dopiero potem nowe kompetencje w dziale finansowym

W cyfryzującym się biznesie najważniejsze są cechy osobowości i charakteru, a nie kompetencje specjalistyczne. 23.10.2019  na konferencji Oracle Modern Business Summit dzieliśmy się – Iwona D. Bartczak, KDF Dialog, Beata Żaczek, Pekabex, Bartosz Radziszewski, Digital Finance Excellence, Marcin Szul, P 4 (Play) – rekomendacjami wypracowanymi w Digital Finance Excellence http://www.dfe.org.pl,  programie  Klubu Dyrektorów Finansowych „Dialog”.

Jakie nowe kompetencje są potrzebne w dziale finansowym w związku z postępującą cyfryzacją? Nasz najważniejszy wniosek: potrzebna jest przede wszystkim otwarta, odważna i pozytywna postawa wobec zmian i technologii, umiejętność adoptowania sie do nowych sposobów działania i modeli biznesu.

Jeśli będzie w nas i pracownikach takie nastawienie, to nowe kompetencje zawodowe czy specjalistyczne bez problemu i szybko zdobędziemy, nie zatrzymają naszego biznesu. Piszemy o tym też w serwisie DFE https://dfe.org.pl/nowe-kompetencje-w-dziale-finansowym/