- Program w 2025 roku:
- Kontynuacja programów:
- Digital Finance Excellence
- Cyfrowy Fiskus
- Made in Poland/Wyprodukowane w Polsce
- WatchTheCashFlow
- Plan B dla Dyrektora
- Tematy szczegółowe:
- Raportowanie niefinansowe. Współpraca z biegłymi rewidentami.
- Dobre praktyki zastosowania AI w biznesie, przykłady, zasady, pilotaże, ROI, normy i regulacje. W firmie i na danym stanowisku. Praca – zmiany w wykonywaniu zadań. Digital Finance Excellence www.dfe.org.pl
- Zdarzenia klimatyczne /pogodowe, wojna, zamieszki, blackout i ich wpływ na działalność operacyjną, handlową i wyniki finansowe (jak budżetować? jak ewidencjonować, podatkowe aspekty? business cases) Ubezpieczenia, w tym ubezpieczenia należności – ograniczenie skutków ww. zdarzeń i ryzyk. Planowanie scenariuszowe i stress testy
- Skuteczne strategie międzynarodowego wzrostu polskiego biznesu. Wzrost produktywności i konkurencyjności. Eksport na nowe rynki. Made in Poland/Wyprodukowane w Polsce www.wyprodukowanewpolsce.org.pl
- Zarządzanie ryzykiem walutowym. Płynność finansowa. WatchTheCashFlow.
- Strategie energetyczne w firmach w Polsce. Optymalne praktyki zakupowe. Kwestie ESG.
- Analiza danych. Raportowanie. Biznes data-driven.
- Usprawnienie i skrócenie procesu zamknięcia miesiąca (lub innego okresu)
- Optymalna konstrukcja wynagrodzenia członka zarządu, opodatkowanie ich wynagrodzeń i systemów motywacyjnych.
- Proces podejmowania decyzji – szybkość i trafność. Postawy ludzi, struktura organizacyjna, charakter właścicieli.
- Międzynarodowe ambicje polskich CFO. Sieć CFO na zagranicznych placówkach.
3. Konkurs CFO Roku wraz z Galą https://cforoku.pl/
4. Konferencja wiosenna (20.03.2025) i jesienna (26.09.2025) wraz z Giełdą Papierów Warościowych
5. Dzień (Święto) Dyrektora Finansowego 6 listopada
6. Śniadania biznesowe i spotkania popołudniowe (ok. 80) w 12 oddziałach w Polsce.
7. Partnerska współpraca z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie.
Abonament w cenie 3 000,00 zł netto obejmuje 12 miesięcy.
Abonament obejmuje m.in. :
- Działania na rzecz budowy osobistej marki uczestnika (publikacje, wystąpienia, nagrody, wyróżnienia, itd)
- Uczestnictwo w wartościowym, prestiżowym i sympatycznym networkingu osób odpowiedzialnych za finanse w firmach i instytucjach oraz wspierających ich ekspertów poprzez udział we wszystkich spotkaniach i jednej konferencji organizowanej przez KDF „Dialog” w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Białymstoku, Rzeszowie, Szczecinie, Trójmieście i Bydgoszczy, oraz spotkaniach online
- Możliwość uzyskania użytecznej rekomendacji rozwiązania dla biznesu – wraz z know how skutecznego przetestowania go – przez firmy planujące np. robotyzację (automatyzację) wybranego procesu, wybór narzędzia do analiz i raportowania, czy relacjami z fiskusem.
- Dostęp do renomowanych ekspertów z zakontraktowanej puli godzin bezpłatnego doradztwa Partnerów.
- Korzyści wizerunkowe firmy uczestnika KDF Dialog.
- Udział w programie Plan B dla dyrektora, wskazującym wartościowe ścieżki awansu zawodowego oraz inwestycji finansowych.
- Dostęp do materiałów merytorycznych (blogów, filmów, nagrań, relacji ze spotkań, forum). Materiały mogą być na życzenie redagowane w zbiorczy pakiet na zadany temat
- Możliwość wpisania przynależności do Klubu Dyrektorów Finansowych „Dialog” do swojego cv
Czyli realizuje następujące potrzeby dyrektorów i ich firm:
- marka osobista dyrektora
- edukacja i wymiana doświadczeń, włącznie z rekomendacją najlepszych praktyk
- wsparcie dla firmy-pracodawcy w projektach unowocześnień i usprawnień, szczególnie w ramach programów Digital Finance Excellence dfe.org.pl, Cyfrowy Fiskus www.cyfrowyfiskus.pl , „Made in Poland/Wyprodukowane w Polsce” https://wyprodukowanewpolsce.org.pl/ .
- wsparcie w rozwoju zawodowym i wzroście zasobów finansowych
- realizacja aspiracji godnościowych i społecznych, przynależność do elity menedżerskiej przez sieć partnerów i działań,
- realizacja ambicji intelektualnych, poprzez tworzenie opinii ważnych dla całego środowiska
Info o Klubie Dyrektorów Finansowych „Dialog”. Klub jest społecznością istniejącą od 2008 r., skupiającą koło półtora tysiąca dyrektorów w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście, Krakowie, Katowicach, Białymstoku, Bydgoszczy, Rzeszowie, Szczecinie, Lublinie, Poznaniu i Łodzi. Uczestnicy spotykają się podczas śniadań biznesowych (ok. 80 rocznie), konferencji (2 rocznie), popołudniowych debat (10 rocznie) – ONLINE lub STACJONARNIE, otrzymują newslettery oraz mają stały dostęp do bazy wiedzy. Uczestnicy nie prowadzą działalności handlowej na rzecz swoich firm.