Abonament

  • Program w 2025 roku:
  1. Kontynuacja programów:
  • Digital Finance Excellence
  • Cyfrowy Fiskus
  • Made in Poland/Wyprodukowane w Polsce
  • WatchTheCashFlow
  • Plan B dla Dyrektora
  1. Tematy szczegółowe: 
  • Raportowanie niefinansowe. Współpraca z biegłymi rewidentami. 
  • Dobre praktyki zastosowania AI w biznesie, przykłady, zasady, pilotaże, ROI, normy i regulacje. W firmie i na danym stanowisku. Praca – zmiany w wykonywaniu zadań. Digital Finance Excellence www.dfe.org.pl  
  • Zdarzenia klimatyczne /pogodowe, wojna, zamieszki, blackout i ich wpływ na działalność operacyjną, handlową i wyniki finansowe (jak budżetować? jak ewidencjonować, podatkowe aspekty? business cases) Ubezpieczenia, w tym ubezpieczenia należności – ograniczenie skutków ww. zdarzeń i ryzyk. Planowanie scenariuszowe i stress testy 
  • Skuteczne strategie międzynarodowego wzrostu polskiego biznesu. Wzrost produktywności i konkurencyjności. Eksport na nowe rynki. Made in Poland/Wyprodukowane w Polsce www.wyprodukowanewpolsce.org.pl  
  • Zarządzanie ryzykiem walutowym. Płynność finansowa. WatchTheCashFlow. 
  • Strategie energetyczne w firmach w Polsce. Optymalne praktyki zakupowe. Kwestie ESG.
  • Analiza danych. Raportowanie. Biznes data-driven. 
  • Usprawnienie i skrócenie procesu zamknięcia miesiąca (lub innego okresu) 
  • Optymalna konstrukcja wynagrodzenia członka zarządu, opodatkowanie ich wynagrodzeń i systemów motywacyjnych. 
  • Proces podejmowania decyzji – szybkość i trafność. Postawy ludzi, struktura organizacyjna, charakter właścicieli.
  • Międzynarodowe ambicje polskich CFO.  Sieć CFO na zagranicznych placówkach.

   3. Konkurs CFO Roku wraz z Galą  https://cforoku.pl/ 

    4. Konferencja wiosenna (20.03.2025) i jesienna (26.09.2025)  wraz z Giełdą Papierów Warościowych 

    5. Dzień (Święto) Dyrektora Finansowego  6 listopada

    6. Śniadania biznesowe  i spotkania popołudniowe (ok. 80) w 12 oddziałach w Polsce.

    7. Partnerska współpraca z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie.

Abonament w cenie 3 000,00 zł netto obejmuje 12 miesięcy.

Abonament obejmuje m.in. :

  • Działania na rzecz budowy osobistej marki uczestnika (publikacje, wystąpienia, nagrody, wyróżnienia, itd)
  • Uczestnictwo w wartościowym, prestiżowym i sympatycznym networkingu osób odpowiedzialnych za finanse w firmach i instytucjach oraz wspierających ich ekspertów poprzez  udział we wszystkich spotkaniach i jednej konferencji organizowanej przez KDF „Dialog” w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Białymstoku, Rzeszowie, Szczecinie, Trójmieście i Bydgoszczy, oraz spotkaniach online
  • Możliwość uzyskania użytecznej rekomendacji rozwiązania dla biznesu – wraz z know how skutecznego przetestowania go – przez firmy planujące np. robotyzację (automatyzację) wybranego procesu, wybór narzędzia do analiz i raportowania, czy relacjami z fiskusem.
  • Dostęp do renomowanych ekspertów z zakontraktowanej puli godzin bezpłatnego doradztwa Partnerów.
  • Korzyści wizerunkowe firmy uczestnika KDF Dialog.
  • Udział w programie Plan B dla dyrektora, wskazującym wartościowe ścieżki awansu zawodowego oraz inwestycji finansowych.
  • Dostęp do materiałów merytorycznych (blogów, filmów, nagrań, relacji ze spotkań, forum). Materiały mogą być na życzenie redagowane w zbiorczy pakiet na zadany temat
  • Możliwość wpisania przynależności do Klubu Dyrektorów Finansowych „Dialog” do swojego cv

Czyli realizuje następujące potrzeby dyrektorów i ich firm:

  • marka osobista dyrektora
  • edukacja i wymiana doświadczeń, włącznie z rekomendacją najlepszych praktyk
  • wsparcie dla firmy-pracodawcy w projektach unowocześnień i usprawnień, szczególnie w ramach programów Digital Finance Excellence dfe.org.pl, Cyfrowy Fiskus www.cyfrowyfiskus.pl , „Made in Poland/Wyprodukowane w Polsce” https://wyprodukowanewpolsce.org.pl/ .
  • wsparcie w rozwoju zawodowym i wzroście zasobów finansowych
  • realizacja aspiracji godnościowych i społecznych, przynależność do elity menedżerskiej przez sieć partnerów i działań,
  • realizacja ambicji intelektualnych, poprzez tworzenie opinii ważnych dla całego środowiska

Info o Klubie Dyrektorów Finansowych „Dialog”. Klub jest społecznością istniejącą od 2008 r., skupiającą koło półtora tysiąca dyrektorów w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście, Krakowie, Katowicach, Białymstoku, Bydgoszczy, Rzeszowie, Szczecinie, Lublinie, Poznaniu i Łodzi. Uczestnicy spotykają się podczas śniadań biznesowych (ok. 80 rocznie), konferencji (2 rocznie), popołudniowych debat (10 rocznie) – ONLINE lub STACJONARNIE, otrzymują newslettery oraz mają stały dostęp do bazy wiedzy.  Uczestnicy nie prowadzą działalności handlowej na rzecz swoich firm.