Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Efektywność pracy zespołu finansowego. Warszawa

19 maja - 09:00 - 11:00

Kolejne spotkanie w Klubie Dyrektorów Finansowych „Dialog” na ten temat – po Wrocławiu i Poznaniu.

Praca w modelu hybrydowym wymuszona sytuacją pandemiczną przyjęła się w wielu firmach. Inne zdecydowanie wracają do biur. Niezależnie od przyjętego modelu często praca zespołowa kuleje, nawet jeśli poszczególne osoby są kompetentne i pracują bardzo wydajnie. Dlaczego? Jak to zmienić?

Ciągle pokutuje przyzwyczajenie menedżerów do osobistej kontroli, ręcznego kierowania czy ciągłego uzgadniania i zatwierdzania.  Praca zespołu nie funkcjonuje prawidłowo przy takim modelu zarządzania. Narzędzia same nie zarządzają. Jaki powinien być nowy sposób zarządzania?

Nie bez znaczenia są coraz bardziej widoczne różnice pokoleniowe.

Ale to nie wszystko. Do efektywnej pracy potrzebne jest planowanie, dane i informacje zebrane w systemach IT. Jakie rozwiązania IT wspierają efektywne zarządzanie hybrydowymi zespołami i zwiększają efektywność pracy zespołu? 

W jakim stopniu i pod jakimi warunkami elektroniczny obieg dokumentow rozwiązuje te problemy i zwiększa efektywność pracy zespołu? Tutaj swoją wiedzą będzie wspomagał nas – już nie pierwszy raz – Mateusz Borowiak z Exact. Jest przekonany, że  „gdy trzeba jak najszybciej przekazywać wiedzę, ustalenia czy faktury, a zespoły pracownicze działają w rozproszeniu, najlepiej zdać się na dobrodziejstwa automatyzacji i digitalizacji”

Szczegóły

Data:
19 maja
Godzina:
09:00 - 11:00

Organizator

Business Dialog

Miejsce wydarzenia

Giełda Papierów Wartościowych
Książęca 4
Warszawa, Polska
+ Google Map