Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

Sprawne zamykanie miesięca – rekomendacje. Podsumowanie badania.

11 grudnia - 09:00 - 11:00

Dobrze zorganizowany i zarządzany proces zamknięcia miesiąca trwa krótko i daje pożyteczne informacje zarządcze i operacyjne, źle – długo i przysparza wielu problemów.

Od kilku miesięcy w Klubie Dyrektorów Finansowych „Dialog” tworzymy i podpowiadamy dobre praktyki w tym procesie. Sporo firm wdrożyło je, wiele przymierza się do tego.

W listopadzie 2020 przeprowadzilismy badanie w firmach w Polsce, którego wyniki pozwalaj nam jeszcze lepiej dostosować te rekomendacje do możliwości i potrzeb dyrektorów i ich firm. 

Ankietę można jeszcze wypełnić, aby otrzymać pełny raport. Znajduje się TUTAJ

Wsparcia merytoryczne w opracowaniu wniosków z badania udzieli nam eksperci firmy Exact

Spotkanie odbędzie się w aplikacji zoom. Rejestracja na spotkanie w serwisie Business Dialog https://businessdialog.pl/wydarzenia/kdfdialog-11122020

Szczegóły

Data:
11 grudnia
Czas:
09:00 - 11:00
Wydarzenie Tagi:
,

Organizator

Business Dialog

Miejsce

online