
- To wydarzenie minęło.
Azymut dla CFO – odporność firmy, płynność finansowa i wyższa wartość dodana produktów. Warszawa
6 września 2022

Klub Dyrektorów Finansowych „Dialog” wraca na Salę Notowań GPW – po wiadomej przerwie 🙂 Dwa razy w roku wiosną i jesienią rozmawiamy o naszych sprawach w kompetentnym, koleżeńskim i sympatycznym gronie. Na co dzień spotykamy się w 12 naszych regionalnych oddziałach, dwa razy w roku zapraszamy wszystkich do Warszawy.
Program
|
|
9:15-9:30 | Powitanie
Izabela Olszewska, członek zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie i Bartosz Radziszewski, Business Dialog, przewodniczący Jury Konkursu CFO Roku
|
9.30-9.45 | Drogi pieniądz. Inflacja. Prognoza rozwoju sytuacji. Spodziewana odpowiedź biznesu, pierwsze przykłady. |
9:45 – 10:55 | Strategie zwiększania odporności firmy i rentowności biznesu. Wprowadzenie Bartosz Radziszewski, Business Dialog, przewodniczący Jury Konkursu CFO Roku 2022. Moderowanie dyskusji Piotr Hans, CEO w Alma Color (Grupa Novol), członek Kapituły Klubu Dyrektorów Finansowych „Dialog”. W panelu dyskusyjnym:
Monika Adamczyk – Śpikowska, CFO w SCM Group Marta Dylewska, Global Business Process Lead Finance/Procurement w Matex Lab Group Grzegorz Krzemiński, dyrektor w Centrum Bezpieczeństwa Dariusz Reda, lider zespołu w programie „Made in Poland/Wyprodukowane w Polsce”
|
10:55-11:10 | Przerwa
|
11:10 – 12:10 | Dialog dyrektora finansowego i pracowników jego działu z dyrektorami i pracownikami innych obszarów firmy. Wstęp i moderowanie dyskusji Michał Biernacki, CFO w Selenie, członek Kapituły Klubu Dyrektorów Finansowych „Dialog”.
W panelu dyskusyjnym: Monika Makowska, CFO w Ekolan, Robert Czarniewski, CFO w Polcom, Mariusz Grajda, CFO w Estee Lauder, Bartłomiej Gudalewski, CEO w B.Art 1. W jakim stopniu i jakimi narzędziami dyrektor finansowy i jego zespół może i powinien wpływać na wysokość lub masę marży? Czym i kiedy może zepsuć dobrą strategię swoim finansowym punktem widzenia? Pożądane i mylące wskaźniki. 2. Czy dyrektor finansowy powinien znać klientów firmy? A jesli tak to jak bardzo? Czy wskazane jest, aby uczestniczył w rozmowach handlowych? 3. W jakim stopniu dyrektor finansowy powinien być zorientowany w procesie produkcyjnym czy logistycznym? Co wnosi wiedza i spojrzenie finansisty na poszczególne obszary przedsiębiorstwa i partnerskie?
|
12:10 – 12:35 | Budowanie dobrych relacji międzywydziałowych poprzez posiadanie tych samych danych i informacji przez kluczowych menedżerów.
1. Prezentacja wyników badania w Klubie Dyrektorów Finansowych „Dialog” . Iwona D. Bartczak, Business Dialog i Mateusz Borowiak, Exact 2. Komentarz i rekomendacje Adam Kierecki, CFO w Maxi Zoo, członek Kapituły Klubu Dyrektorów Finansowych „Dialog
|
12:35-13:25
|
Obiad |
13:25 – 13:50 | Płynność finansowa versus planowanie, prognozowanie i zarządzanie zapasami
1. Wprowadzenie Zbigniew Sobkiewicz, ekspert MPM Productivity Management 2. Rekomendacje.
|
13:50 -14:50 | Nowe łańcuchy wartości. Przykład e-mobilności – co zmienia w branży motoryzacyjnej w Polsce, w Europie, na świecie. Wprowadzenie Włodzimierz Hrymniak, członek zarządu EKOEN i pełnomocnik zarządu w Ekoenergetyka, członek zespołu „Liderzy przyszłości XXI” w „Made in Poland/Wyprodukowano w Polsce”, programu Business Dialog, a także uczestnik III edycji Akademii GPW Growth.
W panelu dyskusyjnym: Katarzyna Gierczak Grupińska, członek zarządu GELG, CEO w Fundacja Firmy Rodzinne, Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor w Mercedes-Benz Manufacturing Poland Krzysztof Burda, prezes Stowarzyszenia Polska Izba Promocji Elektromobilności PIRE, Piotr Kubiak, ekspert, Polska Izba Motoryzacji.
1. Warunki wejścia do łańcucha. 2. Nowy podział wartości dodanej w łańcuchu dostawców. 3. Relacje MSP z dominującą korporacją. Wprowadzenie i dyskusja.
|
14:50 – 16:30 |
Strefa wolności „Dyrektorze, mikrofon jest Twój” – 6 minut i dwa slajdy (niekonieczne) na wypowiedź 10 chętnych „O czym chciałem usłyszeć na szkoleniu czy konferencji, a nigdy się to nie zdarzyło? Co zawsze chciałem powiedzieć o pracy CFO, a jakoś nie było okazji?”
Nasz Hyde Park poprowadzi Bartosz Gayer |
Udział w konferencji jest bezpłatny dla posiadaczy abonamentów KDF Dialog.
Abonament można wykupić na 12 miesięcy
Potwierdzenie obecności na konferencji w naszym serwisie społecznościowym
Business Dialog.