Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Usprawnianie i automatyzacja w zarządzaniu zobowiązaniami dla poprawy płynności finansowej. Warszawa

18 listopada 2020 - 15:00 - 17:00

Spotkanie realizowane w ramach Digital Finance Excellence, programu Klubu Dyrektorów Finansowych promującym zarządzanie procesowe oraz automatyzacja procesów back office.

Nasz rozmowa będzie dotyczyć procesu zakupowego, ale od strony obiegu dokumentów, rozliczeń, czyli jak go można poprawić ow miejscach gdzie wpływa na poprawę płynności finansowej i efektywność pracy działu finansowego i  dyrektora finansowego.

Zastanowimy się, jak można usprawnić zarządzanie zobowiązaniami, jak poprawić przewidywalność zapotrzebowania na środki, jak automatyzować elementy procesu.

Merytorycznego wsparcia udzieli nam Adam Jonczyk, menedżer Marketplanet

W razie znalezienia się Warszawy  w strefie żółtej lub czerwonej spotkanie odbędzie sie online w aplikacji zoom

Rejestracja w serwisie dyrektorów Business Dialog https://businessdialog.pl/wydarzenia/dfe-18112020

Szczegóły

Data:
18 listopada 2020
Godzina:
15:00 - 17:00

Organizator

Business Dialog

Miejsce wydarzenia

online