Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Relacje i komunikacja z dostawcami w procesie zarządzania zobowiązaniami

15 grudnia 2020 - 15:00 - 17:00

Kolejne spotkanie, w którym rekomendujemy dobre praktyki zarządzania zobowiązaniami i płynnością finansową. Tym razem omówimy następujące zagadnienia:

1.  Supplier Cloud – dedykowany portal elektronicznej wymiany dokumentów
(dostępne technologie,  zastosowanie, najlepsze praktyki)

2.  Korzyści pełnej elektronizacji na etapie zaciągania zobowiązań: eKatalog, zapotrzebowania (PR), zamówienia (PO)

3.  Elektroniczna faktura – fakty i mity

Spotkanie w programie Digital Finance Excellence, promującym zarzadzanie procesowe, usprawnianie i automatyzację procesów.

Swoja wiedzą będzie wspierał nas Adam Jończyk z Marketplanet.

Rejestracja na spotkanie w serwisie Business Dialog https://businessdialog.pl/wydarzenia/dfe-15122020

Szczegóły

Data:
15 grudnia 2020
Czas:
15:00 - 17:00

Organizator

Business Dialog

Miejsce

online