Technologia bywa lekiem na złe emocje. Program Digital Finance Excellence

Są sytuacje, kiedy zastosowanie technologia likwiduje niepotrzebne i negatywne emocje. Na spotkaniu Digital Finance Excellence w czerwcu w Warszawie wymienialiśmy wiele przykładów – od rekrutacji przez spotkania biznesowe, tzw. burze mózgów aż po prognozowanie i planowanie popytu – gdzie wprowadzenie technologii pomogło pokonać jakieś ludzkie emocje, albo po prostu niestabilność emocjonalną.

Ocena kandydatów, pomysłów współpracowników czy perspektyw nowej kampanii marketingowej nie powinna zależeć tego, czy ktoś akurat ma dobry czy zły dzień, czy ktoś kogoś lubi czy nie, czy choć jest pesymistą czy optymistą, czy ktoś jest gawędziarzem czy zabiera głos z trudem.

Technologia obiektywizuje ocenę, oddziela ją od sfery osobowości, psychiki, ambicji. Oczywiście, nie należy technologii oddać ostatecznego głosu, ale należy liczyć się z nim bardzo.

Więcej https://dfe.org.pl/ludzie-zmieniaja-sie-wolno-a-organizacje-i-biznes-chca-szybkich-zmian-po-spotkaniu-w-warszawie/