Każdy uczestnik KDF Dialog, który posiada aktualny opłacony abonament, ma prawo do bezpłatnych świadczeń wymienionych w formularzu zgłoszeniowym https://kdfdialog.org.pl/abonament/
Są to m.in.: udział w spotkaniach dyrektorów, rekomendacje rozwiązań, produktów i dostawców, korzystanie dobrych praktyk zarządczych wspólnie wypracowanych, dostęp do ekskluzywnej wiedzy i aktualności.
Ponadto czasowo dołączamy inne możliwości korzystania z wiedzy i produktów naszych ekspertów i partnerów. Na okres maj – październik 2021 również został przygotowany taki dodatkowy pakiet. Są to:
- Bezpłatne konsultacje (we wstępnym zakresie) w następujących zagadnieniach:
- Przygotowanie dokumentacji na potrzeby badania zdolności kredytowej dla banku.
- Czytanie, rozumienie i negocjowanie umów kredytowych – typowe klauzule kredytowe finansowe i niefinansowe w umowach z bankami, ich interpretacja i skutki ewentualnego naruszenia.
- Dobór adekwatnych źródeł finansowania działalności eksportowej.
- Zmiany w łańcuchu dostaw, nowi kontrahenci, nowe czynniki ryzyka, które podlegają ocenie w instytucjach finansujących.
- Regulacje klimatyczne i środowiskowe oraz branże preferowane w strategii gospodarczej Unii Europejskiej – nowe elementy w ocenie ryzyka finansowania i nowe produkty.
- Bezpłatne testowe wdrożenie PoC narzędzia do zarządzania projektami i portfelem projektów. (opis dostępny na życzenie).
- Bezpłatny udział w warsztacie przygotowującym do emisji (lub inwestycji) na platformie crowdfundingu udziałowego.
- Częściowo bezpłatne wsparcie coacha i mentora KDF Dialog:
a. Bezpłatny udział w spotkaniach prowadzonych przez klubowego coacha.
b. Praca indywidualna; odpłatny coaching z elementami mentoringu i doradztwa
Zakres tematyczny: zarządzanie, praca w systemie hybrydowym, zmiany ścieżki kariery i rozwoju zawodowego – jedna sesja bezpłatnie (godzina)
c. Praca grupowa; odpłatne szkolenia zamknięte:
Zakres tematyczny: zarządzanie zespołem z elementami procesu grupowego, ról, komunikacji. Od budowania swojej pozycji jako szefa poprzez „uzyskiwanie” od pracowników tego, co potrzebne po wspieranie ich w rozwoju, z mocnym naciskiem na udzielanie informacji zwrotnej; bonus w postaci dodatkowej bezpłatnej godzinnej sesji konsultacyjnej do każdego dnia szkoleniowego.
Coaching i warsztaty mogą być po polsku lub po angielsku.