Jak zmieni się rynek B2B i B2C?

Jutro, czyli 16.04 g. 15-17 porozmawiamy o tym, jak zmieni się rynek w wyniku kryzysu. Na co wzrośnie popyt, pomijając oczywiste aktualne zapotrzebowanie na środki higieniczne? Na co spadnie poza powszechnie spodziewanym spadkiem na samochody?

Ecommerce pewnie wykona wielki skok, ale jakie praktyki staną się trwałe? Płatność przed dostawą? Więcej opcji odbioru ze względu własnie na ową płatność przed?

Na razie ubezpieczyciele kredytu kupieckiego określili branże, które źle rokują. Są to: turystyczna, transportowa, lotnicza, gastronomiczna, modowa czy kulturalna. Wysokie ryzyko występuje tez w sektorach: hotelarskim, budowlanym i paliwowym. Są to dość oczywiste wskazania, ale czy są w nich nisze, które mają lepsze perspektywy? Sprzęt sportowy? Lokalnie produkowana, sprzedawana i serwowana żywność?

A w obszarze B2B – dostawcy automatyzacji i rozwiązań bezstykowych będą mieli się dobrze? Ale czy na pewno w dobie coraz tańszego pracownika i też chęci utrzymania miejsc pracy?

Po bankrutach też pewnie będzie sporo używanego sprzętu gastronomicznego na rynku, a umowy leasingowe na samochody będzie można zawrzeć korzystniej.  Co zostanie zbudowane na tej bazie?

Zapraszamy do rozmowy o zmianach rynkowych, prosimy o rejestrację w serwisie dyrektorów Business Dialog  https://businessdialog.pl/wydarzenia/kdfdialog-16042020