Dobrze zorganizowany i zarządzany proces zamknięcia miesiąca trwa krótko i daje pożyteczne informacje zarządcze i operacyjne, źle – długo i przysparza wielu problemów.
Od kilku miesięcy w Klubie Dyrektorów Finansowych „Dialog” tworzymy i podpowiadamy dobre praktyki w tym procesie. Sporo firm wdrożyło je, wiele przymierza się do tego.
Przygotowaliśmy badanie, którego wyniki pozwolą nam jeszcze lepiej dostosować te rekomendacje do możliwości i potrzeb dyrektorów i ich firm.
Bardzo prosimy zatem o wypełnienie ankiety, a potem skorzystanie z wiedzy, którą razem wypracujemy.
Podsumowanie przewidujemy 11.12.2020r. na spotkaniu online. Zapraszamy na nie! Przedstawimy wtedy też raport z tego badania. Wsparcia merytoryczne udzielą dyrektorzy z Kapituły KDF Dialog, biegli rewidenci współpracujący z KDF Dialog, a także eksperci z firmy Exact.
Wcześniej bardzo czekamy na wypełnione ankiety. Ankieta jest TUTAJ