Wybierz aplikacje
Aplikacja online – instrukcje użytkownika (kliknij ten link)
Aplikacja mobilna – instrukcje użytkownika (kliknij ten link)

Najczęściej zadawane pytania
Lista najczęściej pojawiających się pytań i odpowiedzi dotyczących korzystania z aplikacji online i mobilnej
Najczęściej zadawane pytania
Poniżej znajduje się lista najczęściej zadawanych pytań przez użytkowników aplikacji. Jeśli nie znalazłeś wśród nich odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z organizatorem wydarzenia kontakt@kdfdialog.org.pl
W jaki sposób mogę dodać kogoś do znajomych w Aplikacji mobilnej CFO Connect?
Nasza aplikacja wspiera nawiązywanie kontaktów podczas wydarzeń i pomiędzy nimi – ułatwia nawiązywanie i utrzymywanie relacji.
Każdy uzytkownik może napisać do każdego, ale zaproszenie do znajomych pozwala na wymianę kontaktów, tak aby budować sobie swój profil i bazę kontaktów do znajomych.
Jeśli nie wiesz jak to zrobić sprawdź na stronie CFO Connect Help – „Dodawanie znajomych w aplikacji mobilnej (użytkownik zalogowany)”
W jaki sposób mogę wysłać wiadomość lub udostępnić komuś coś w Aplikacji mobilnej CFO Connect?
Nasza aplikacja wspiera niezobowiązującą komunikacje podczas wydarzeń i pomiędzy nimi – ułatwia udostępnianie sobie różnych rzeczy.
Każdy użytkownik może nie tylko pisać do każdego, ale może także wklejać linki np. do artykułów materiałów multimedialnych itp. , tak aby dzielić się ciekawymi rzeczami ze znajomymi. Nie przechowujemy w aplikacji materiałów zewnętrznych, więc aby cos udostępnić po prostu w wiadomości wysyłanej do innego użytkownika dodaj link do materiału zewnętrznego.
Jeśli nie wiesz jak to zrobić sprawdź na stronie CFO Connect Help – „Wysyłanie wiadomości i udostępnianie linków w aplikacji mobilnej CFO Connect (użytkownik zalogowany)”
W jaki sposób mogę dołączyć do wydarzenia?
- Poprzez stronę wydarzeń w aplikacji online wydarzenia.kdfdialog.org.pl
Stronę zawierającą listę wydarzeń w aplikacji online znajdziesz tutaj https://wydarzenia.kdfdialog.org.pl/.
Jeśli masz już założone u nas w aplikacji online konto (to to samo konto użytkownika co w aplikacji mobilnej), to wystarczy, że zalogujesz się na nie i podczas procesu rejestracji klikniesz „Wypełnij danymi z profilu” w kroku 2 i 3, o ile z jakiś powodów system nie zrobi tego automatycznie za ciebie.
Jeśli nie wiesz jak to zrobić sprawdź na stronie CFO Connect Help – „Rejestracja na wydarzenie w aplikacji online na wydarzenia.kdfdialog.org.pl”
Jeśli nie widzisz na niej interesującego Cię wydarzenia, skontaktuj się organizatorem wydarzenia kontakt@kdfdialog.org.pl
- Poprzez Aplikację mobilną CFO Connect
W aplikacji mobilnej CFO Connect wybierz „kafelek” z wydarzeniem które Cię interesuje np. „Spotkania KDF Dialog”, nastepnie „Kalendarz Spotkań” i kliknij interesujące Cię spotkanie.
Na dole znajdziesz link do rejestracji w aplikacji online do której aplikacji przeniesie Cię automatycznie.
Jeśli masz już założone u nas w aplikacji online konto (to to samo konto użytkownika co w aplikacji mobilnej), to wystarczy, że zalogujesz się na nie i podczas procesu rejestracji klikniesz „Wypełnij danymi z profilu” w kroku 2 i 3, o ile z jakiś powodów system nie zrobi tego automatycznie za ciebie.
Pobierz Aplikację mobilną CFO Connect na swój telefon zgodnie z instrukcją, wyświetlaną w pomocy użytkownika aplikacji mobilnej CFO Connect – „Linki do pobrania aplikacji”
Jeśli nadal nie wiesz jak to zrobić sprawdź na stronie CFO Connect Help – Aplikacja mobilna – „Rejestracja na wydarzenie w aplikacji mobilnej (użytkownik zalogowany)”.
- Poprzez Landing Page wydarzenia
Link do Landing Page’a np. Azymut dla CFO https://azymutcfo.pl/ otrzymałeś w wiadomość e-mail od organizatora wydarzenia.
Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM.
Jeśli wiadomość nie dotarła, skontaktuj się organizatorem wydarzenia kontakt@kdfdialog.org.pl
Jak mogę zmienić hasło w aplikacji mobilnej CFO Connect? – użytkownik niezalogowany
Jako niezalogowany użytkownik, w celu zmiany hasła, przejdź na ekran logowania i kliknij w Nie pamiętasz hasła? Następnie wprowadź swojego e-maila i wyślij wiadomość. Odwiedź swoją skrzynkę odbiorczą i poprzez link zawarty w e-mailu zmień hasło. Możesz to zrobić także magic linkiem.
Jeśli nadal nie wiesz jak to zrobić sprawdź na stronie CFO Connect Help – Aplikacja mobilna – „Logowanie magic linkiem do aplikacji mobilnej”
Jak mogę zmienić hasło w Aplikacji mobilnej CFO Connect? – użytkownik zalogowany
Jeśli jesteś zalogowany w Aplikacji mobilnej, możesz zmienić hasło, przechodząc do edycji swojego profilu. W dolnym menu aplikacji wybierz ikonę użytkownika, następnie przejdź do ustawień, klikając zębatkę w prawym górnym rogu, wybierz opcję Zmień hasło. Wpisz swoje obecne hasło oraz nowe hasło, a następnie zatwierdź zmianę. Otrzymasz wiadomość e-mail wraz z potwierdzeniem nowego hasła.
Jeśli nadal nie wiesz jak to zrobić sprawdź na stronie CFO Connect Help – Aplikacja mobilna – „Przeglądanie i edycja profilu użytkownika aplikacji mobilnej (użytkownik zalogowany)”
Jak zmienić hasło dostępu poprzez stronę internetową wydarzenia.kdfdialog.org.pl ? – użytkownik niezalogowany
W celu zmiany hasła kliknij link przesłany przez organizatora wydarzenia i wybierz opcję Przypomnij hasło.
Jeśli nie wiesz jak to zrobić sprawdź na stronie CFO Connect Help – Aplikacja online
Jak zmienić hasło dostępu poprzez stronę internetową wydarzenia.kdfdialog.org.pl ? – użytkownik zalogowany
Jeśli jesteś zalogowany w Aplikacji online na platformie wydarzenia, przejdź do swojego profilu po prawej stronie głównego menu. Będąc w profilu, wybierz przycisk Zmień hasło, znajdujący się po lewej stronie ekranu.
Jeśli nie wiesz jak to zrobić sprawdź na stronie CFO Connect Help – Aplikacja online
Jak uzupełnić/edytować profil użytkownika? – Aplikacja mobilna
W profilu użytkownika trzeba uzupełnić wszystkie dane imię, nazwisko, firma, nip, adres e-mail, nr telefonu (to operacja jednorazowa) potem system podpowiada te dane przy kolejnych rejestracjach.
Profil można założyć i uzupełnić podczas rejestracji na wydarzenie na naszej stronie https://kdfdialog.org.pl/wydarzenia_kdf/
Edycja profilu użytkownika jest dostępna po rejestracji użytkownika. Po zalogowaniu w Aplikacji mobilnej, kliknij ikonkę przedstawiającą użytkownika w prawym dolnym rogu ekranu, a następnie zębatkę w prawym górnym rogu i wybierz z listy przycisk Edycja profilu. Wprowadzone dane powinny zostać zatwierdzone poprzez przycisk Zapisz w prawym górnym rogu.
Jeśli nadal nie wiesz jak to zrobić sprawdź na stronie CFO Connect Help – Aplikacja mobilna
Jak uzupełnić/edytować profil użytkownika? – Landing Page lub stronie aplikacji online wydarzenia.kdfdialog.org.pl
Edycja profilu użytkownika jest dostępna po rejestracji użytkownika. Po zalogowaniu na stronę wydarzenia możesz edytować profil, wybierając ikonę użytkownika po prawej stronie głównego menu. Z rozwijanej listy wybierz przycisk Mój profil, a następnie Edycja profilu po lewej stronie ekranu.
Jeśli nie wiesz jak to zrobić sprawdź na stronie CFO Connect Help – Aplikacja online
Brak dostępu do wydarzenia
Jeśli próbujesz dołączyć do wydarzenia i pojawia się informacja, że to wydarzenie ma ograniczony dostęp, oznacza to, że twój e-mail nie znajduje się na liście gości lub organizator ograniczył dostęp poprzez indywidualny kod. Upewnij się, że logujesz/rejestrujesz się z użyciem e-maila, jaki przekazałeś organizatorowi wydarzenia np. przy rejestracji lub zakupie biletu na poprzednie wydarzenie. Jeżeli chcesz dołączyć do zamkniętego wydarzenia poproś organizatora o przekazanie kodu dostępu. Jeśli nie wiesz jak to zrobić sprawdź na stronie CFO Connect Help – Aplikacja online lub Aplikacja mobilna w zależności od tego z której Aplikacji korzystasz. Jeśli jednak problem nadal występuje, skontaktuj się bezpośrednio z organizatorem wydarzenia kontakt@kdfdialog.org.pl
Brak dostępu do określonych treści na wydarzeniu
Jeśli zgodnie z wybranym biletem lub pełnioną na wydarzeniu rolą zauważasz, że nie masz dostępu do związanych z tym treściami, może to oznaczać, że został ci nadany nieprawidłowy Tag Grupowy lub korzystasz z nieprawidłowego adresu e-mail (nie tego którym rejestrowałeś się w aplikacji i na wydarzenie). Zgłoś się w tej sprawie do organizatora wydarzenia kontakt@kdfdialog.org.pl, wskazując adres mailowy, na którym występuje problem.
Nie możesz się zalogować do systemu / do aplikacji mobilnej CFO Connect i/lub na stronie https://wydarzenia.kdfdialog.org.pl/
lub system mnie nie wpuszcza Cię, przy próbie odzyskania hasła i informuje „Podany adres e-mail nie został odnaleziony”.
Jeśli otrzymałeś taką informację, wygląda na to że nie masz założonego konta w aplikacji i uzupełnionego profilu użytkownika.
Taka sytuacja może występować pomimo że otrzymałeś zaproszenie na wydarzenie.
W takiej sytuacji załóż konto użytkownika i uzupełnij profil użytkownika podczas rejestracji na wydarzenie na stronie https://wydarzenia.kdfdialog.org.pl/
Nie otrzymałem mailowego zaproszenia na wydarzenie
Jeśli otrzymałeś informację, że takie zaproszenie będzie wysyłane, a mimo to go nie otrzymujesz, to w pierwszej kolejności sprawdź sekcję SPAM swojej skrzynki odbiorczej. Upewnij się też, że sprawdzasz skrzynkę tego samego adresu email, który został przekazany organizatorowi wydarzenia. Jeśli wszystko się zgadza, a korzystasz ze skrzynki firmowej to brak zaproszenia może wynikać z tego, że zostało ono zablokowane przez zapory danej domeny. Skontaktuj się z informatykiem swojej firmy, prosząc o weryfikację, czy komunikacja z adresu kontakt@kdfdialog.org.pl nie została zablokowana.
Mój E-mail jest już zajęty
Jeśli pojawia się informacja E-mail jest już zajęty oznacza to, że twój e-mail widnieje już w bazie danych organizatora wydarzenia. Najprawdopodobniej podawałeś go przy innym wydarzeniu. W tym przypadku należy skorzystać z opcji resetowania hasła, która jest dostępna w aplikacji online i aplikacji mobilnej oraz na stronie wydarzenia, na ekranie logowania.
Nie mam dostępu do aplikacji?
W przypadku braku dostępu do aplikacji (np. z powodu braku danych logowania lub jej odinstalowania), możesz złożyć żądanie usunięcia konta, kontaktując się z nami pod adresem: kontakt@kdfdialog.org.pl
Jak usunąć konto w aplikacji?
Konta użytkowników w aplikacji są przechowywane we wspólnej bazie systemu. Oznacza to, że usunięcie konta w aplikacji spowoduje jego usunięcie we wszystkich wydarzeniach i całym systemie.
Aby usunąć konto, wykonaj następujące kroki:
- Zaloguj się do aplikacji.
- Przejdź do ustawień profilu (np. wybierając ikonę użytkownika, a następnie ikonę zębatki w prawym górnym rogu).
- Wybierz opcję „Usuń profil” i potwierdź chęć usunięcia konta.
Uwaga: Po usunięciu konta wszelkie dane użytkownika profilowe zostaną nieodwracalnie usunięte z naszego systemu. Nie będziemy mogli ich przywrócić.
Dodatkowe informacje
- Po całkowitym usunięciu konta nie będzie możliwości przywrócenia żadnych danych.
- Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych oraz sposobie postępowania z danymi znajdziesz w naszej Polityce Prywatności: dostawcy aplikacji https://meetingapplication.com/polityka-prywatnosci/ oraz polityce prywatności FUNDACJI KLUB DYREKTORÓW FINANSOWYCH , w aplikacji online i aplikacji mobilnej CFO Connect
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym zespołem kontakt@kdfdialog.org.pl